بلاگ

روش نصب کاشی استیل

روش نصب کاشی استیل

روش نصب کاشی استیل

محاسباتی انجام می دهیم تا بتوانیم به بهترین نحوه ممکن کار را از آنجا شروع کنیم و تایلها را در کنار هم قرار دهیم که پرت کمتری داشته باشیم .

روکش محافظ تایل ها را جدا می کنیم تا نوع چیدمان تایل را ببینیم و جهت خشها یا یک درمیان بودن آنها را چک کنیم چون پس از نصب راهی برای آن وجود ندارد و تایل شما از بین می‌رود.

زیرکار محلی که قرار است کاشی‌ها در آنجا نصب شود را تمیز می کنیم به خاطر داشته باشید تمام تمیزیه این کار به تمیز بودن زیر کار شما بستگی دارد .

این کاشی ها فقط قابلیت نصب روی محیط های صاف و تخت را دارند و روی کاغذ دیوراری و حتی بعضی مواقع ام دی اف های گلاس با اینکه صاف هست نصب نمیشود ونیاز به چسب مکمل دارند.

هر چسبی سطح خنثی دارد حتی چسب ۱۲۳ که خیلی محبوبیت دارد در بعضی سطح ها عملکرد ندارد یا به فرض چسب نواری به دست نمی‌چسبد اما چسب زخم به دست میچسبد

در مرحله بعد با توجه به محاسباتی که از قبل انجام داده ایم کار را از سمت مورد نظر شروع میکنیم و روکش چسب پشت را که معمولا رنگ قرمز هست میکنیم باز هم تاکید می کنم اول روکش خود محصول که نمای اصلی شماست روکش محافظ کنده شود .

به خاطر کیفیت بالای چسب های کاشی استیل ژیکال زیر کار را کمی خیس کنید زیرا اگر این محصول بچسبد جدا کردن آن کار ساده ای نیست و عملاً آن تایل خراب میشود .

شما میتوایند برای کجهای بیرون زده یا داخلی از خم کردن تایل بین قطعات استفاده کنید و همینطور میتوانید برای کنجهای کار خود از نبشی استیل استفاده نمایید

برای برش بین قطعات میتوانید از تیغ کاتر استفاده نمایید و برای برش خود استیل از قیچی حلب بری یا قیچی زرگری(قمی) استفاده نمایید.

برای نظافت و تمیز نگه داشتن این محصول حتما از دستمال نانو استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که آن دستمال کاملاً تمیز باشد .

ماهیت این تایل کاشی استیل یک نوع فلز است و فلز عنصری خش پذیر می باشد پس در محافظت از آن کوشا باشید
جهت مشاوره نصب میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید حتی اگر محصول را از ما تهیه نکرده باشید. tel:+989120965001

تمامی تایل ها شکل های مختلفی دارند باید توجه داشته باشید که اگر نوع تایل شما خشدار منظم است حتما آنها را در یک جهت نصب کنید تا راه و بیراه نشود . این مثالی است مانند خواب فرش و تاکید ما برای کندن روکش های روی تایل همانطور که در مرحله دو به آن اشاره کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *